you've got me going crazy

Haha idag när jag släppte ut håret på morgonen – vet ni vad som hände då? Jo,de va platt behövde bara platta håret lite =)ÅH! , gissa om jag blev glad? plus att snön håller på att försvinna nu yees.. kom hem från skolan för ett tag sen Anywayimorse gick jag upp vid 6   S smsade  lite också, ätit frukost, lyssnat på musik och sånt! idag i skolan hände de inte så mycket hade nationella i engelska hoppas de gick braa.. sen sista lektionen skulle vi ha musik och då skulle vi göra en tävling och s¨hade inte bea fickor på sina kläder så hon la mobilen på en pall och läraren baa stoppa undnan mobilen vi ba men hon har inga fickor vad är de för konstiga kläder då baa ööh? jaja måste plugga lite nu =( så upptaterar efter de =) kisses!


                               

Kommentarer
Postat av: Therése

har du haft en bra dag? :)

2010-03-24 @ 17:30:57
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: aha jo alla har ju över påskhelgen, men vissa v innan och andra v efter :) jo det blir typ samma för min del :D ska bli otroligt skönt med lite lov nu :)

2010-03-24 @ 19:38:54
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0