bild på midje shortsen!

hej swetiees!Sol idag, det gillar vi? kom precis hem fick veta att jag fick ig på matte provet idag så nu jälvar är det bara att plugga till omprovet på onsdag-.-.. började typ gråta i skolan !! iaf efter skolan drog jag och åsa ner på stan jag skulle kolla på ett par midjeshorts till skolavslutningen och en vätska och lösögonfransar till balen sen en present till julia köpte allt :) bilder på vätskan och fransarna kommer senare ;) nu ska jag pluggaa GÄRNET SKA HA G I MATTE.. så vi hörs efter kisses!




Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

snygga :)

svar: jo det är bra, själv? :D

2010-05-31 @ 18:07:56
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0