i love you!

hejj sweeties! kom precis hem dagen idag va faktiskt helt okej gick upp 10 över 6 då sminkade jag miig och sen åt jag sen drog jag till skolan osv.. men kan berätta om gårdagen..

direkt efter skolan drog jag till jessi sen vid 5 följde jag med hennes familj till uppsala för jessi skulle spela match och jag skulle va med johan älskling johan kom efter första halvlek och vet ni är cp gullig sak jag fick av johan han åkte juh moppe dot och så öpnnade han locket på moppen och tar fram en ROS  och ger den till mig skit gulligt vart hir rörd som helst visste inte vad jag skulle sga så kramade han och kysste han seriöst cp gulligt :O, iaf efter de  så kollade vi typ i 10 min på jessis match  och stod och snacka osv sen frös jag som f***n så vi gick en prumiis skit mysigt ni villl inte veta vad som hände ;) typ gårdagen ;) bilder kommer senare kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0