Godmorgon på er!

Godmorgon allihopa!

Så Skönt att inte gå till skolan alltså haha, så vaknade nyss. Ska gå upp om en stund och fixa nån god frukost, sätta på musiken på maaaaaax och njuta! Ensam hemma, är alltid de nu på morgonen. Det gillas. sen runt fyra drar jag in till norrtälje och möter upp mamma& pappa för så jag på körskola i fyra timmar så jag för börja vningsklra as nice så vet inte hur de blir men upptateringen men ah..

Iallafall hade besöksrekord igår. Vilket var ytterst trevligt. 800 stycken för att vara exakt. Haha i början hade jag ju runt 100 vilket kändes asfattigt verkligen. Menmen keep it up


   


Kommentarer
Postat av: j o h a a n s s o n ' s ♥

fan va najs med besöksrekord :D

allt bar idag? :)

2010-11-22 @ 11:15:57
URL: http://johaanssons.blogg.se/
Postat av: oliviathebest,

haha ja :D

2010-11-22 @ 11:37:38
URL: http://ooliivias.blogg.se/
Postat av: Martin Andersson

ful

2010-11-23 @ 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0