LÖRDAGMORGON!

Det är lördag idag va? Haha blev typ osäker..
Iaf godmorgon på er!

hade en rolig dröm inatt haha.. sov juh hemma hos jessi i en beddsoffa och helt plötsligt kändes de som om någon annan låg där och typ hade sitt ben över mig sen fick jag för mig att de va en kille som låg där som jessi hade tagit dit och massa haha!
kan berätta lite om igår iaf... jag kom till jessi runt 5 då drog vi ner och åt sallad sen kmmer kiia,matilda och johanna och vi chilldrack lite sen skulle vi dra på en 96a fest fråga inte varför.. 
 men vi fick ju då inte komma in haha ;) så vi drog hem till elin som hade fest också de va sjukt kul vi kom hem runt halv 3 någon gång de va en toppen kväll :D
just nu är jag hemma hos jessi och ska snart dra till bussen och åka hem och fixa mig för ikväll kommer eki & elli så vi ska äta och snacka osv skit mys men vi hörs snart kisses!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

coolt kort :)

2010-11-06 @ 13:47:10
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0