SVAR PÅ TAL.....

1 fråga ett svar

 fick en fråga om varför jag började blogga som jag tänkte svara på nu..
jag började först blogga på metrobloggen.se men ingen fattade va de va och hade inte orken till att blogga sen började några av mina kompisar att blogga och då tänkte jag att jag kunde pröva igen...
så jag började blogga för att mina kompisar gjorde det sen att jag fick chansen att skriva ut alla mina känslor och hur man känner siig. ex visa dagar mår man skit men man vet inte vem man ska säga de till då är det bara skönt att kunna skriva av siig i bloggen om hur man mår osv.. sen när man har en snygg design osv så blir allt mycket roligare att blogga så jag fortsatte att blogga sen när alla läsare läaser/kommenterar så blir man juh mer peppad på att blogga osv..  de va typ därför lite kort om de så jag hoppas att du bli nöjd med ditt svar =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gokväll! Jag har spenderat dagen med mamma. Vi har shoppat lite till hennes nya lägenhet.



Vad händer hos dig imorgon då?

Kram

2010-11-22 @ 22:18:14
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0