Jag försökte göra allt men det var du som gjorde fel

Löften om att bry sig som inte längre finns mer. Va ärlig mot dej själv va det såhär de skulle bli? Isåfall trodde jag fel om hela dej och ditt liv

Tänkte göra detta inlägg tidigare men varje gång jag började skriva tog jag bort det för ingenting lät bra..
kom för ett tag sen känns som om jag måste spy.. jag matidla,vikan & madde drog juh till en chinaresturang och firade matilda & vikan.. sen efter de gick vi i affärer. glömde juh mineskortet till kameran hemma hade tänkt att videoblogga men nejnej.. ni får ett imorgon ;), nu ska jag ner och snacka med mamiie lite hörs snart kisses!

    

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Okej:)

Jag har också bara tagit det lungt idag:)

2010-10-20 @ 19:30:17
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0