SAKNAR DEJ ELLER...?

Jag kanske bara saknar dej när jag ser att jag inte är den enda trots allt? Jag vet inte.

kom precis hem tänkte berätta om dagen

Kom till skolan, var skittrött verkligen. Hade BARA tråkiga ämnen idag såsom svenska,& engelska, fruktansvärt.
och hade prov första timmen i hotellkunskap vet att jag har ett fel iaf men hoppas på MVG som sagt vill juh ha de i alla ämnen men de kan jag nog glöma.. sen efter de hade vi bara tråkga lektioner vi skulle juh till tingsrätten men nejnej då hade någon blivit våldtagen där som skulle utredas så vi fick inte komma så nästa tidag då ska vi dit.. nu ska jag ner och svulla keso haha min drog typ så vi hörs snart kisses!


Kommentarer
Postat av: ingrid

fin du är :)

2010-10-19 @ 19:17:11
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0