you can see it babe

Tjaaa bloggläsare! kom precis hem efter en ganska skön skoldag hade bara två lektioner se de va skit skönt.. på esteten gjorde jag och matilda klart våran brandman.. den blev skit snygg ni ser bilderna där nere..
Hur är det idag?! Inte speciellt kul väder, ellerhur? Ush..jag tog inget paraply med mej idag heller så mitt hår va K A T A S T R O F! och, mina älskade hörlurar är sönder.. så vart tvungen sitta på bussen utan musik, och det är verkligen typ det värsta som finns. plus hatar min mobil så ska köpa en Iphone 4 me like någon som har den är den bra?








Kommentarer
Postat av: Anna

sv: jajamen ! händer i helgen ?

2010-10-14 @ 19:11:23
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0