you can see it babe

Hemma nu!

Yea vad vore mitt liv utan all drama? Utan alla avundsjuka människor? Gosh, just gotta love it. Skiter i ifall massa random hatar mej, so what? HAHA I don't give a shit about you, sålänge jag har mina äkta vänner och som jag kan lita på så skiter jag i vilket. ni får hata mig elr älska mig haha!! 

kom hem nyss iaf denna dag har bara bestått av drama och mer drama kan förklara sen men de har inget med skolan att göra.. på engelskan började jag vikan,matilda och madda köra så ska de låta haha fast på engelska dåra skit kul.. dena dag har gått riktigt långsamt. nej nu måste jag lösa se som har hänt hörs snart kisses!


(dagens outfit)

Kommentarer
Postat av: Trillion [Foto]

Go girl ;P

2010-10-05 @ 17:28:35
URL: http://trillion.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: okej :)

sovit dåligt?

2010-10-05 @ 18:16:14
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0