Hemma!

Hej allesammans, kom precis hem nu.

Iallafall idag har vart en kalasbra dag, verkligen. Ingen ångest eller något. ska berätta om dagen jag och matilda kom till skolan halv 9 då böt vi om till servitris kläder sen gick vi upp matsalen där vi elever äter där satt hela klassen och väntade sen skulle jag och victoria puttsa bestiken några andra fixade glasen osv sen vid halv 12 kom alla gäster då va det bara att börja servera ;) jag tycker jag va grym men och de va skit kul..sen slutade vi vid 2 ? och för er som undrar så ligger min skola i ett hotell så på den skolan finns de bara hotell&resturang elever asså 1or,2or,och 3or tillhör fortfarande roden som skolan heter men vi just flyttdades så vi skulle kunna laga mat servera osv.. aja nu orkar jag inte förklara länge hörs snart kisses!

(OKEJS BJUDER PÅ BILDEN VART SKIT RÄDD FÖR BLIXTEN PÅ KAMERAN DÄRFÖR SER MINA ÖGON CP UT))

Kommentarer
Postat av: lina

sv: härligt :)

2010-09-03 @ 19:45:05
URL: http://dduvetselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0