NATTI NATTI!



Jag är så jävla ledsen idag, vet inte vad det är med mig. Allt känns så meningslöst och jag varken har orken eller viljan kvar att fortsätta på vägen jag går på.

Sen du släppte min hand så har jag legat gråtandes efter dig, dina kyssar.. Dom kyssar som bara du kan ge, den känslan som fick mig att känna mig speciell. Du kan inte bara visa det med ord, det är för enkelt. Det handlar om att jag inte kan, jag kan inte leva utan dig. Jag försöker att inte visa det, jag vet att du kommer att få mig att falla igen. Vi ses då och då i stan, vi säger inte hej utan du går där med någon ny i din hand och nu är det hon som får känna dom där kyssarna som du en gång gav mig. Du kan bara inte använda orden, för det funkar inte så. Jag kan heller inte säga något för det finns ingen som bestämmer reglerna. Men vilka regler? Det finns alltid en bättre förklaring, en förklaring som alla vi är värda att höra. Det handlar inte om att jag ska sitta här och skriva med svarta tårar som rinner ner från kinderna. Något jag aldrig kommer glömma är när du tog min hand, kollade in i mina ögon och sa " jag älskar dig.. " eller när vi låg där i sängen och bara kollade på varandra. Det är något jag aldrig kommer glömma, hur ont det än gör så kan jag inte bara släppa taget. Men jag antar att jag kommit till det stadiet där jag måste börja inse att du inte var värd mig. Du spottade på mig.. Du hade känslor för någon annan & jag orkade inte stanna. Det handlade om att du skulle bevisa vad jag egentligen är värd, men du valde någon annan framför mina ögon.

Jag vet inte vad jag vill med mina inlägg, mina tråkiga och depressiva inlägg men jag vet att du läser detta och nästan gång du håller någon i din hand gör inte såhär då. Ord är ord, ord som kan skada en människa precis som du skadade mig. Det är NRJ imorgon, och jag antar att du kommer vara där.. Allt kanske löser sig? Nej inte just nu. så godnatt babes hörs imorgon bittti


Kommentarer
Postat av: Sandra

imorgon blir det lite fika, lite på stan, kanske liseberg en sväng igen och sen handboll :) ska coacha SM imorgon. själv?

2011-12-17 @ 01:19:50
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja fredagskvällen var mys. din? :)

2011-12-17 @ 01:28:39
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0