I just had sex and it feeeeelt so good!

En liten egobild jag tog imorse innan jag drog till skolan!... ♥ 
Mitt enda nyårslöfte var att aldrig säga ditt namn högt under 2011. Så istället upprepar jag bara det i huvudet, om och om igen, som om det är bara fem stavelser jag någonsin lärt mig. Liksom det är den enda fem stavelser som räknas. Du var en hel del första- och en hel del risker. Och naturligtvis, jag ansåg att öronbedövande ljudet av konflikter som kärlek, eftersom kärlek är ett beslut. Det var som att vi drogs tillbaka för en sista kyss innan vi gick utanför, tillbaka till verkligheten. Det var vi  alla timmar, och jag föll bara hårdare och hårdare.


Kommentarer
Postat av: Emmie

Sv: Bara fint :) Hittar du på ikväll då? :)

2011-01-21 @ 18:35:01
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0