Kamerna följde med till skolan idag!

Yes så det har fotats lite, här får ni se mig hur jag är i köket som jag är varje fredag med min fiiiina klass.., ibland oförberedd ibland inte ;) Men det vore kul att se hur ni tror jag är i skolan egentligen? I klassen? Tror ni att jag är klassens bitch? Eller den "snälla" tjejen som inte säger ett ljud? Och tror ni jag är bra på lektionerna eller bara sitter och smsar?... Svara! Här kommer bilderna, kisses!

(h'lften av klassen på fotorna NJUT! för vi bjuder)



















Kommentarer
Postat av: Anna

sv: tack söt : ) planer inför helgen ?

2011-01-28 @ 23:30:48
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Åh, går du hotell, restaurang?

Jag gick där och tog studenten 2009. Men fan vilka roliga år vi hade :)

2011-01-29 @ 09:34:28
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma
Postat av: Anonym

klassens BITCH!

2011-01-29 @ 10:42:32
Postat av: Anonym

BITCH ;)

2011-01-29 @ 10:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0