Modela imorgon i stockholm!

Hej baby`s allt bra med er ? Själv är det super bra, eftersom pappa fyllde år idag så kom hela släkte hit och fikade osv sen på kvällen nu så kom en av min bror hit och åt middag sen kom även grannarna hit!! hinner inte skriva så mycket måste välja 3 outfits tills imorgon :O ni kommer väl ihåg att jag skrev förut att jag skulle modela i stockholm? nu är dagen här imorgon drar jag till stockholm och modelar är skit nervös men de går säkert bra , ska försöka få med mig några bilder och visa er ;) men måste väla kläder nu och skor smycken osv.. så vi hörs snart kisses!



Kommentarer
Postat av: Anna

sv: haha så bra ! :)

2011-01-23 @ 02:11:29
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0