SOMMAR VÄRME

SÅ här såg jag ut ikväl btw!



jag lever. men är ledsen för dålig uppdatering, det blev en låång natt/kväll idag.. började med en mysig grillkväll med dricka sen när jag kom hem så satte jag mej ute på altanen med min underbara älskade familj och hat suttit ute på altanen och doppat jordgubbar i smält choklad, det var  sjukt gott. och snackat om livet, vad man tycker och tänker fick ut mej allt jag ville säga och hade att berätta så det känns super bra har verkligen en familj som förstår mej och somalltid finns där för mej vad jag än säger om jag är glad,ledsen,sprallig,uppsplt ni kanske förstår vad jag menar haha? så det känns super skönt :Dså nu ska jah ta och tvätta bort sminket och lägga mej i sängen och snacka en stund i telefonen så vi hörs efter puss


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 01:58:29
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0