Bilder från inatt!

Nu är jag hemma en snabbis och tänkte skriva lite snabbt om vad som hände igår på min skolavslutning!!
började med att jag mötte upp brudarna vid 4 i parken men lika snabbt som vi kom dit drog vi för polisen kom så vi gick till en pizzeria och åt & drack lite senare på kvällen drog vi till parken och mötta upp några till då vi satte oss i gräset bland allt folk och lyssnade på musik och snackade..  och för första året kollade inte polisen i min väska haha skönt sen vid 12 -1 drog alla typ så ah orkar inte skriva allt som hände men några bilder från gårdagen iallafall

(KOMMER EN FILM SEN OCKSÅ)









Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

trevligt! har du några planer inför sommarlovet ? =)

2011-06-10 @ 16:06:50
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0