PACKAR.......

Puh.... Ligger äntligen och vilar i sängen efter flera timmars upp och ner packande, val av skor och kläder, omval av skor och kläder, gånger tusen. Haha! Man får ju bara ha en resväska med sig! Så jag tog den största vi hade i hela huset, blev en svart. Stilrent.  skor, r jeansshorts, och ett okänt antal klänningar, toppar, linnen, tröjor, och smycken. Massor av skönhetsgrejer också och schmexiga underkläder,


Min mamma har hjälpt mig att få ordning på allt haha, herregud vad slarvig jag är? Förstår att jag går henne på nerverna =( Love you! men nu ska jag sova så vi hörs imorgon då även en frågestund kommer att komma upp:D
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Ellenor

hej skulle du kunna hjälpa mig med att välja ut vilken sko som är snyggast?

2011-06-23 @ 09:44:44
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0