ADAM HAMRÖ!



Jo nu är det så att min kompis Adam ville att jag skulle skriva lite om honom här i bloggen så han kan få haffa lite guzz @ facebook sen. Ni har sett han i bloggen tidigare (tror ja iallafall annars är denna gång första haha)

Eh.. ah iallafall, vad ska jag skriva mer om honom? Kan skriva det som en kontaktannons för jag vet att ni blir väldigt intresserade av min attraktiva vän. Han är typ världens skönaste sötaste, precis som mig haha 
Han är galen i att träna  och spelar innerbandy men tror dock att jag är mycket bättre på han att spela och det vet nog också innerst inne att jag är så ah
så nu borde faktiskt ta och adda han på facebook (han heter Adam Hamrö på facebook),han är världens goaste kille iallafall om jag ska vara seriös! ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

svar: jag med, ;] heja sverige moahahah. :]

2011-05-15 @ 00:07:06
URL: http://liinicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0