Dont fucking tell me

Det gör ont att se det, att se att varenda jävel har gått vidare och att jag står på samma ställe. Men jag är inte som alla andra, jag är glad för eran skull, jag är glad att han jag en gång föll för blivit lycklig, jag vet varför jag backade. För att han inte skulle få leva ett liv med problem och klagomål. Men det finns bara en sak jag önskar, att vi inte skulle gå förbi varandra om vi sågs. Att du skulle kolla på mig och le, för då vet jag att alla dina ord var sanna en gång i tiden, och att få veta att man är värd mer än en spark i magen.. Det skulle vara världen för mig..



Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Okej <3 jodå!

2011-05-18 @ 22:36:16
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0