FRIDAY DARLINGS!



Godmorgon älsklingar!
försov mig imorse men hoppade endå in i duschen och tvättade håret osv har massa tråkiga saker som jag verkligen måste göra menmen, det är bara att ta tag i det och njuta sen när allting är klart haha! har iallafall precis fixat klart mig och gjort mig en latte och ska svara lite snabbt på några mejl.. planerna för dagen är att först blir de skola sedan ska jag dra mig vidare på grislehamns havsbad där jag och min mormor ska spendera dagen/morgondagen på ett spa med massage super härligt :-)så ska försöka ge er så mycket ppdate som de går hoppas ni får en super bra fredag babes puss


Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

Sv: haha :)

Detsamma :)

2012-04-27 @ 10:14:27
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0