GODMORGON ♥

 
Godmorgon lovers! Äntligen kan jag blogga som vanligt igen. visar allting från ullared imorgon. Ligger iallafall i sängen och kollar på the hills  och dricker te. Har planerat dagen och helgen. Kommer nog blir riktigt mysig helg. Ikväll  kommer släkten för att fira min födelsedag eftersom jag inte va hemma på min födelsedag.senarre blir det utgång till club 12  så det ska bli kul har dock massa saker att fixa lite smått stressad!
 
anyway så ska jag snabbt dricka upp mitt te och svara på era kommentarer sen ska jag fixa lite med maten ikväll plocka iordning i mitt rumm bädda med min nya U.S.A  lakan som jag köpte på ullared undberbart, vi hörs senare xoxo

Kommentarer
Postat av: Annie

svar: okej.. jag som trodde att det var jätte billigt där :o

2012-08-04 @ 16:17:35
URL: http://panniies.blogg.se
Postat av: amanda

Jaha okej. :) Kul med Ullared! Bara så jobbigt att det är så mycket folk där haha. ;)

2012-08-04 @ 19:02:14
URL: http://amandaevajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0