28 DAGAE KVAR!

 
Något jag längtar till väldigt mycket är min 18-års dag. Att kunna få göra vad jag vill skall bli en stor befrielse, att kunna ha ett privatliv samt kunna göra nöjen som att gå ut på krogen osv! Tror jag kommer bli en riktig krogtorsk haha! Många undrar varför jag inte lånar någon annans leg eller fixar mitt eget men jag tycker att krogen är ett nöje jag kan spara tills jag fyller år. Det blir något att se fram emot. så om snart 27 dagar är det min dag och första gången på krogen OUUUPS

Kommentarer
Postat av: ♥ malinpalinmaria ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ

*svar:* ja, dagens planer imorgon bitti står redan i inlägget, men ska också tvätta och hänga tvätt, dammsuga, söka jobb och chilla, du då? :)

2012-07-02 @ 23:55:41
URL: http://malinpalinmaria.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov gott!!
Önskar dig en skita bra tisdag :)

2012-07-03 @ 00:44:55
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0