NYVAKANE TJEJ!


Godmorgon alla underbara:D!

ber om ursäkt för den dåliga uppdaten igår men hade inget riktigt tillfälle att blogga på faktiskt! hoppas att ni förstår mig. har iallafall precis vaknat efer en väldiggt lång dag igår startade 01:00 på morgonen och kom hem runt 10 tiden på kvällen en hel dag haha! så rog ledigt från skolan idag med!


så har precis ätit en god frukost med min familj pappa hade vart och köpt nybakat bröd och mozarella och gjort latte till mig så nu är jag mätt och glad. :Dska strax sätta mig ner och svara på lite mejl och ringa min vän jessi och planera lite inför resan som vi ska göra i maj whoho berättar vad senare hoppas ni har haft en bra dag än så länge:D puss


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jag skulle egentligen fixa en del i trädgården men det är så tråkigt väder så jag ska förmodligen gå upp o städa ur brorsans gamla lägenhet (flyttstädning). Skönt att få det gjort också :D

Vad ska du göra ikväll då?

2012-03-28 @ 14:08:52
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: nää usch:/

Jag ska se The Hunger Games och träffa trevligt folk:) du då?

2012-03-28 @ 16:26:48
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0