Godmorgon ♥

God morgon fininsar! Gick upp klockan kver över sex denna Tisdags morgon vilket är mycket ovanligt haha men tog mig en varm dusch och har precis fixat klart mig och hunnit gjort mig en lite frukost som jag ska njuta av :D Det blev nyttigt bröd med avcado på syuper gott och en stror kopp te till det.
 
Sen blir det att välja kläder och röra mig mot bussen då min dag kommer att spenderas i skolan slutar dock rätt tidigt då jag ör klar med allting nu innan praktiken så det känns skönt, sen ikväl blir det även att boka
Peace & Love är så jäkla taggad men mer om det sen.:D nu blir det frukost och vakna med the voice så hoppas ni fick en fin tisdagsmorgon så hörs vi under dagen kram/S

Kommentarer
Postat av: elvira

grymt med p&l! själv ska jag till bråvalla ^-^

Postat av: molz

sv: aa det hade jag, vad hittar du på?

2013-04-09 @ 11:29:52
URL: http://molz.blogg.se
Postat av: Madeleine Jonsson

såg gott ut!

2013-04-09 @ 12:42:51
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: elvira

- Absolut, sjukt trött bara haha, kunde inte sova inatt :( så det blir att slagga tidigt! själv då? :)

Postat av: elvira

Kan lika bra förklara det istället! Gå in på "redigera stilmall" under "Design", sök upp ".entrymeta a { color:" och ändra det sexsiffriga talet till #000000; så ska det bli svart! Hoppas du förstod, annars kan jag som sagt göra det åt dig ^-^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0