GOSSIP GIRL

Sitter och myser i soffan med naturgodis och en filt så himla gott. Har precis laddat ner alla säsonger av Gossip Girl så ska mysa ner mig under täcket och kolla på det, medans alla andra är ute och festar i kylan.. Haha. Skulle dock velat va ute och festat men min jäkla tå förstör allt menmen spar pengar iallafall medans alla andr- slösar ;) annars så har min dag bestått av att städa hela rummet, vikt snyggt i garderoben och hängt i färg ordning på min kläddesställning i rummet vart en riktig mysif lördag! vad har ni gjort ? Uppdaterar er senare!


Kommentarer
Postat av: Erica Andersson

GG <3 allt bra med dig? :) kram

2013-01-27 @ 01:23:08
URL: http://ericaanderssons.blogg.se
Postat av: linah brown

aldriiig sett gossipG ,är de så bra som alla säger :O?

2013-01-27 @ 03:27:00
URL: http://broownskin.blogg.se/
Postat av: Filippa

SV: ska försöka plugga lite sen lite senare ska jag iväg på träning :) självdå?

2013-01-27 @ 10:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0