GRATTIS PAPPA. ♥

 
Idag fyller världens bästa pappa år. är de någon som är värd att fira så är det han. jag har verkligen den bästa pappan som man kan få.. men annars så har alla precis dragit och jag ska ta och tappa upp ett varm bad och tända lite ljus och lyssna på nrj och bara ta de lugnt en stund. är ledig imorgon vilket känns super skönt så ska ta en plugg dag hemma faktiskt.
 
Men hoppas att ni har fått en fin tisdagskväll mina läsare nu väntas ett varmt bad och bara koppla av en stund och bara glömma allt som finns runt omkring en. har inte haft tiden att blogga idag har städat mitt rum, pluggat, tandläkaren, firat pappa . Har inte direkt planer eftersom skolan tar upp så mycket tid av fritiden på vardagarna.. Vilket är en stor nackdel tyvärr!  men uppdaterar er senare LOVE

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: vad skönt! :))
hade tänkt o plugga ihop en del :) självdå??

2013-01-22 @ 22:25:24
URL: http://jenniferlundh.blogg.se
Postat av: Karina

Sv; Ja det har jag, du då? :)

2013-01-23 @ 02:34:56
URL: http://karinahi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0