MIN DRÖMKILLE

Tänkte berätta för er nyfikna läsare hur jag vill att min drömkille ska vara. 

- Han ska ha en personlighet som gör honom snäll. 
- Han ska kunna acceptera att jag har killkompisar och umgås med dom. 
- Han ska vara omtänksam och positiv. 
- Han ska kunna visa sina känslor för mig oavsätt om vi är med hans vänner eller med mina. 
- Han ska acceptera mig för den jag är och gilla mig oavsätt om jag kommer med mjukisdress.
- Han ska absolut inte hålla på med andra tjejer samtidigt, han ska vara ärlig och trogen! 
- Han ska kunna visa "hela världen" att jag är hans flickvän och inte skämmas. 
- Han ska ge mig komplimanger & behandla mig med respekt. 
- Han ska ha bra självförtroende, det är nog det som jag faller mest för hiih. 
- Han ska ha bra klädstil och bry sig om sitt utseénde. 
- Han ska gilla att träna eller hålla på med någon sport. 



Skulle kunna göra denna listan lång men nu vet ni lite om hur min drömkille ska se ut och hur kan ska beteé sig. Sen vet jag att det är jättemånga där ute som undrar om jag är på g eller håller på med någon och då kan jag säga att nej det gör jag inte,

HUR SKA ERAN DRÖMKILLE SE UT?


Kommentarer
Postat av: Livet som superwoman, Rodis!

sv; ne inte direkt hihi

2013-01-26 @ 18:48:51
URL: http://fotografsiiidan.blogg.se/
Postat av: Jennifer Lundh

bra punkter! håller med dig om dom flesta :) tur man har nån som uppfyller dessa hihi!

sv: vad sköönt! :) jag ska bleka håret, sen blir de väl mys till nån film hihi :)
dina planer för kvällen då?

2013-01-26 @ 19:00:30
URL: http://jenniferlundh.blogg.se/
Postat av: Nelly Stigh

ja bara bra, durå?:)
kram

2013-01-26 @ 19:11:09
URL: http://nellystigh.blogg.se/
Postat av: Nora

Sv: Allt är bara bra med mig :)
Hur är det själv?

2013-01-26 @ 19:20:04
URL: http://norathuens.blogg.se
Postat av: Filippa

SV: lite sent svar men har bara varit hemma än så länge, sett en film och ätit massa gott! själv? :)

2013-01-26 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0