Shopping ★

 
Förlåt för den dåliga uppdateringen har umgåtts med världens bästa mamma nu på eftermiddagen då vi åkte ner till stan tillsammans och hon skulle köpa en klänning till min student och jag fick med mig lösögonfransar och lite naglar + nitar som jag ska fixa till min student ni får resultatet nästa vecka någon gång kommer bli så jäkla snyggt.
 
Hann även med att Luncha med min vän jessi på Esplanden det blev en kyckling sallad och en massa skit snack så skönt att bara få prata av sig med någon ibland. Nu ska jag städa mitt rum, sen vänta på att maten blir klar. sen blir det att ta de lugnt då jag ska jobba imorgon 08-16 . :D Vi hörs senare puss!

Kommentarer
Postat av: N E L L I E

sv: jadå,en super solig! :D
dudå? :)

2013-06-03 @ 20:08:48
URL: http://bluueeandgreen.blogg.se
Postat av: Seoulsisters

Underbart!

Postat av: Sara - Hold on be strong

Roligt med shopping :D
sv: bara bra, allt bra med dig? :D
kram

2013-06-04 @ 00:55:48
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0