Godmorgon ♥

 
Godmorgon..  Vaknade med en grymt härlig känsla i hela kroppen. Ni vet en sån där känsla som man vill ha hela tiden, då man är sådär stört cp-lycklig! Våren är på väg, jag tar snart studenten livet är helt enkelt på topp just nu. har iallafall precis gjort mig en god frukost som jag ska mumsa på nu till gossip girl, sen blir det duschen.
 
Dagens planer är att planera morgondagen då det blir shopping i storstaden med min vän jessi, ska även ladda in alla bilder från kryssningen och visa er lite senare men nu blir det att njuta av min mysiga frkost, yoghurt, avocado macka och en stor latte LOVE U ALL

Kommentarer
Postat av: Victoria

SV: Min dag har varit toppen, din då? :)

2013-03-01 @ 13:06:20
URL: http://hundtassarna.blogg.se
Postat av: emelie andersson

åh vad gott :D

sv: åh vad kul :) jadå den var bra förutom att jag hade sån huvudvärk :) hur var din då? :D

2013-03-01 @ 14:36:40
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0