LITE UPPDATERING KANSKE.

 
Hoppas att ni har haft en bra dag och att alla ni mår bra. Själv mår jag toppen och är så himla glad för ingenting typ. Sitter i mitt rum just nu och väntar på att gå och duscha men tänkte underhålla er litegrann. Mamma har köpt hem lite olika exotiska frukter så det blir att göra en god nyttig fruktsallad senare och mysa ner sig i soffan.
 
Annars så är jag ledig imorgon vilket inte känns helt fel har en hel del plugg att ta tag i som verkligen måste göras, så ska ta tummen ur röven och ta tag i alla dom bitarna imorgon, sen får vi se men tänkte ta mig en varm dusch nu och mysa ner i soffan med mjukisdressen så ha en fin kväll kära läsare så hörs vi lite senare kram/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: okejokej, jag gör inte så mycket. kram

2013-03-19 @ 21:29:04
Postat av: Sanne-Madeleine Håkansson

sv: okejokej, jag gör inte så mycket. kram

2013-03-19 @ 21:29:18
URL: http://sampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0