iPhone blogg

Hoppas allt är bra med er kära läsare, vet att uppdateringen inte vart den bästa idag men var så jäkla trött när jag kom hem från praktiken så kastade i mig mat och la mig sedan i soffan och kollade tv. Har haft en toppen dag iallafall.

Så har precis kommit ut ur duschen och ska smörja in kroppen med min body butter sen blir det sängen och kolla på några avsnitt av "90210" innan jag somnar. Har ju som sagt skola imorgon då jag har sista nationella provet i engelska B så skönt. Faktiskt skönt att slippa praktiken för en dag saknat skolan . Men tänkte bara önska er en fin måndag så hörs vi imorgon


Kommentarer
Postat av: Julia Wisniewska

svar: Joda, är ledig imorgon så jag mår ganska bra haha, själv?:)
kram.

2013-05-13 @ 22:35:32
URL: http://JuliaWisniewska.webblogg.se
Postat av: bambi

Hej snygging! Kika in på min blogg och var med i den nya omgången av Veckans Vackra! 3-5 vackra bloggar kommer att länkas med sin header som Veckans Vackra Vinnare :D
Puss & Kram /Bambi

2013-05-13 @ 23:22:22
URL: http://nattstad.se/bambis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0