lördag!

Godmorgon sötnosar! Förlåt så jättemycket för den superdåliga uppdateringen igår , men ibland hinner man inte med liksom. Det får ni stå ut med, jag brukar ju vara duktig på dJag e ledsen att jag uppdaterar så "värsta sällan" som en läsare tycker,idag är det lördag vilket känns skit bra=) vaknade faktiskt bara för några minuter sen..
Snart ska pappa göra scones, mums Hur mår ni idag? Själv är det superbra! =)
efter jul så kommer jag börja att videoblogga lägga upp mer oautfits bilder ;) och om ni undrar varför jag inte gör det nu? s´å är det bara för att min kamera gillar inte miig den stänger av och sätter på siig direkt när man ska börja filma? hm wierd.. så det kommer efter jul whiie =), men nu ska jag ner och äta frukost =) kisses!

(justin Bieber-one time)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: vad skönt med sovmorgon, det har jag verkligen sett fram emot att ha under lovet! :D vad gör du ikv då? :)



Tack så mkt :D

2009-12-19 @ 16:55:57
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0