sunday

Godmorgon bloggen! Shit, det säger jag nu? kl 20 över 12 typ ? Ja... Jag vaknade faktiskt för bara några minuter sen. Såhär länge har jag nog inte sovit på flera vevkor typ.. Skönt var det iaf idag är det söndag vilken innebär skola imorgon skulle tycka det är tråkigt men neej får juh ha mina nya kläder imorgon naaaice =), men iaf Ligger i min säng nu med datan& kollar tv är fortfarande sjukt trött.Snart ska pappa göra scones mums. idag lovar jag att jag ska upptaera mycket mer men det kommer komma massor av nya bilder I promise sen ska jag börja göra videoinlägg lr ? ;) sen funderar jag på att ha en frågestund någon dag i veckan =) men nu ska jah ner och äta så vi hörs senare kisses!

(justin Bieber one time)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: idag har jag varit på ikea och nu blir det lite plugg, sjd? :)

2009-12-06 @ 16:27:24
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: linnea

skit snygga byxor :O vart finns dom att köpa ?

du måste göra ett videoinlägg =)

2009-12-06 @ 17:24:25
Postat av: matilda =)

när ska du ha frågestund på bloggen ? =)

2009-12-06 @ 17:25:24
Postat av: HelloNicki

Hello sweetie!



Hoppas du haft en toppen helg!

2009-12-07 @ 10:36:16
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0