Tisdag!

hejj bloggen! Saknat bloggen faktiskt..  Blogg.se har inte funkade inte för mig igår :S,  därför har jag inte uppdaterat! Ledsen för det, men det var ingenting jag kunde göra åtefter det whatevrer =) efter de senaste inlägget som jag skrev åkte jag till jessica sen typ vid halv 9 kom elli då åt vi tacos mums haha! sen blev det att kolla på film sen drog vi på en fest så vi gick typ och la oss halv 5, men lovar att idag blir det mycket bättre med upptaering, ska strax åka hem  så sitter inte från min data och skriver nu så har inga bilder men det kommer när jag kommer hem så vi hörs då kisses! 

Kommentarer
Postat av: sanna

sv:varsegodis ;)

2009-12-29 @ 14:33:06
URL: http://ssuzie.blogg.se/
Postat av: Anna :)

vad använder du för mascara och hårspray ? :)

2009-12-29 @ 17:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0