Ciao

Hej mina söta bloggläsare..!  Idag är det måndag, det betyder en heel ny vecka.. Men vad kan man göra liksom? Det är bara se det positivt så går det säkert bra - bara 5 dagar kvar till helgen, wihow..!ocih kom på att jag inte uppdaterat på hela dan ju.. Men iallafall, imorse gick jag upp kvart över 6  och det var bara 45min  hinnan jag skulle dra iväg... men jag hann och blev rätt snyg ändå! Kom hem från skolan precis, fick sluta en timme tidigare.. lr bara för vi hade prov tror de gick braa hoppas VG ;)men kom hem nyss endå  Härligt! Iallafall så började vi dagen med idrott whiiie =)...  menmen.   Sen hade vi matte fick reda på mitt matte prooov fiick G sjukt duktigt (aa` (hatar matte)  men vem gör inte de ;) men whatever se hade vi typ fysik usch!! sen hade vi prov typ och så ;) Nu har jag iaf  kommit hem och har tagit av mig löshåret precis.. Alltid lika skönt! Jag gör det varje dag jag kommer hem haha! men nu ska jah göra något annat kisses



 (ingen biild på denna data nya kommer ikväll ;) )

Kommentarer
Postat av: klaudia

sv; hih =) gjort idag :)?

2009-11-09 @ 19:14:58
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0