Haha rolig dag!

Godmorgon sötnosar! Förlåt så jättemycket för den superdåliga uppdateringen igår , men ibland hinner man inte med liksom. Det får ni stå ut med, jag brukar ju vara duktig på dJag e ledsen att jag uppdaterar så "värsta sällan" som en läsare tycker, men den här helgen har jag faktiskt inte hunnit så mycket! ...
Idag är det måndag,vilket innebär bara 4 dagar kvar tills fredag whiie =)   Jag vaknade  runt kvart över sex... Hoppade direkt in i duschen och gjorde mig fräsch. Sen gick jag upp till mitt rum och klädde på mig, sminkade mig & fixade håret!  vi skulle tydligen åka skridskor USCH!  idah så pappa skulle skjusa miig och sen ringer jessica och säger att vi inte ska åka   för att jenny (idrotts läraen) säger eftersom det regnar så går det inte att åka! =) ganska skönt liksom hatar lockit hår  plus att det regnar ute och vi skulle åka ute  kul liksom ;) haha! så pappa skjusar mig till skolan ist  och när vi har hämtat jessica och  kommer upp dit tiill skolan  och ska gå in kommer några ifrån våran klass  och säger att vi inte har någon skola alls? och att alla har gått hem jag baa ? ja vi har inga lärare alla är sjuka typ haha rolig dag liksom så det va bara att ringa pappa igen så att han fick hämta miig haha ganska naacie liksom ? =), så nu ska jag faktiskt gå och lägga miig och kolla på en film I think så vi hörs sneare =) kisses!

(låten är faktiskt sjukt braa =))

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: ja visst verkar det kul, vart skulle du vilja åka på språkresa isf? :) Najs, jo jag mår fint :)

2009-11-30 @ 14:46:02
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: jo det är fint, sjd? :)

2009-11-30 @ 14:51:27
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Natalie

Tack så mycket :)

allt är fin fint med mig, med dig då:)?

2009-11-30 @ 15:34:51
URL: http://nathm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0