Lördah!

Godmorgon bloggen! Sovit gott? Det har jag iallafall. skulle juh blogga efter idol hade lite att skriva då men då typ dampade datan sönder siig själv så det vart ingen bloggning så förlåt för dålig upptatering igår,

kollade på idol och har hittat mina favoriter nu och det är erik nicklas och tove dom sjunger sjugt braa så ^^

och sen den sämsta som jah inte ens fattar va kvar idol är karina lr karolina lr vad hon hette som åkte ut i igår som sjöng lady gagas låt jah fick faan ont i öronen :S det va braa att hon åkte ut (Y)

nu ska jah ta och hoppa in i duschen har bränt en skiva till bilen och så va ny bil (Y) med västa basen då haha!

sen ska jah in till norrtälje och köpa lite saker och gå runt lite med mammi man slipper betalllla när hon är med (YYY), så skriver mer när jah kommer hem bitches Puss & kram










 


Kommentarer
Postat av: Barbie

hej, ville du ha en design av mig? Maila mig isånnafall vilka bilder du ska ha och så!



kram :)

2009-10-10 @ 17:15:47
URL: http://lovealba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0