Yeah

Dålig upptatering igår jah vet men igår va det som sagt marknad och så kom henm kvart i 9 och då duschade jah sen kollade jah på oskyldig dömd på 4an sjukt braa film (Aa`
men Whatever igår va det marknad så direkt efter praon så gick vi ner dit jah och kompisar vi började med att åka en karusell (aa` sen gick vi och kollade lite man känner sjukt många xD sen skulle jah trycka en tröja stod typ en halv  timme för att välja vad de skulle stå och de blev ***** ******** , biild kommer snart då får ni veta bitches ;);). sen efter de gick vi och kolla lite träffa anna och elin som man inte har sett på sjukt länge måste vara snart flickor =). men sen kommer typ någon liten unge och spryar miig i håret och allt men någon serpentin spray lr nått :O:O seriiöst palla :S, och sen va det något emo lr något som kasta sin vante på mig och en av min kompis som ba vaffaan ge hit min vante dåå baaa ????
biilderna kommer om 20 min puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0