Bara 3 dagar kvar till helgen!

Hello bitches idah va det då vandring lr vad man kan säga jah skulle börja kl 10 så det va sjukt skönt att få sova länge idah (aa` när jah vaknade så hade jah skukt ont i halsen och kunde inte ens snacka ? men jah gick dit endå så idah har jag vart ute och gått i 2 timmar :o, mina fötter vill ni inte veta hur dom känns :O hade ballerina och kanske inte smartast att gå med men ?  men trodde seriöst inte det skulle ta två timmar att gå.
 vi gick från willys och till malsta
så när det va klart så gick jag och jessica   upp på IP och kollade på alla som v där uppe och inte gick vandrig sen åkte jah upp till mammas jobb så där satt jah i några timmar och väntade på att hon skulle sluta sen åkte vi hem, och sorry för att inte bilderna kom in igår men pogramet som jah fiixar mina biilder i är fuckad så ni får bilderna så fort jah har fixat dom :D, så imorgon lovar jah verkligen att det kommer biilder.
 haha fråga inte men jessica tyckte jah skulle ta biild hur det såg ut efter vi hade fiixat oss efter idrotte memn mina saker fick nu inte se men det va smink mm över allt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0