Hello bitches

Nu har jag precis gjort klart engelska läxan känner miig stolt hihi (Aa`

sen har jah kollat på gossip girls också det är ba sjukt braa älskar pogramet haha. idah har det vart helt vanlig skoldag på idrotten skulle vi orientera och jah och julia hade typ shorts och linne och de va sukt kallt :o, och vi hade typ 9 kontroller kvar men vi hitta tre (aa` sen skulle man hoppa över ett dike för att kunna knipsa den kontrollen som fanna där och sen hitta vi en i lren så vi skulle ta upp den och massa men då va det typ samma kontroll :O:O, men aja noog om de haha, men nu måste jah typ plugga vidare har HK prov på torsdag :/  deet suuger fattar inte ens vrfm an har prov i HK ? men aja
ni vet att ni älskar miig puss & kram
 länge sen jah la ut en biild men måste fiixa mina först ni får nöjja er med denna biildis så länge :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hört talas om att noppa ögonbrynen?!?

2009-09-30 @ 19:11:01
Postat av: soofie

du dina lilla skitunge jah noppar mina ögonbryn

men på bilden kanske det inte ser ut som det om du inte har något posetivt att säga så skit i att kolla i min blogg lilla bitch

2009-10-01 @ 13:13:25
URL: http://soofielundberg.blogg.se/
Postat av: Jeppsson

Söt bild :) ^^

2009-10-01 @ 17:08:26
URL: http://jeppssonline.com
Postat av: sofie

Taackis :D

2009-10-01 @ 17:44:40
URL: http://soofielundberg.blogg.se/
Postat av: Waxboii <3

Söt;*

2009-10-09 @ 18:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0