SVAR PÅ TAL



•Hur gammal är du? 13? Du vet, folk skiter i om du plastikopererad dig eller inte. Du gör det för publicitet, och tror du kommer få lika mycket uppmärksamhet som Kissie. Förmodligen inte... Vet du hur många som fjantar sig på sin blogg och skriver samma sak.. Väx upp i stället och skaffa dig ett moget utseende.

Haha tjena anonym! Jag är 16 och född året 1994. Nej jag vill verkligen operera mej och NEJ jag gör det inte för publicitet. "Folk skiter i det" tydligen inte eftersom folk har undrat varför och fortfarande läser ca 600 personer per dag min blogg så sorry dude. Vill bli som kissie? Aha så alla som vill färbättra sitt utseende och har en blogg är plötsligt Kissie wbs? Snälla du borde växa upp?

Skaffa mej ett moget utseende? Ah jag ska ju operera mej men du tycker ju det är fel HAHA så jävla dålig är du.


Kommentarer
Postat av: Anonym

$v jaha ok på hm, så ska jag dit :P

nae igen otur än :P

2010-08-13 @ 20:02:46
URL: http://ldts.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

det är kanon dag :D själv då? :D

2010-08-13 @ 20:58:05
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0