Vilken jävla dag!

Hejj gullungar! hemma nu efter en lång och vet inte vad jag ska börja men ska ta de från början så LÄS ALLT..
kom till skolan som vanligt vi böt om till servetriskläder och började vi böörjade fixa i resturangen sen kom alla gäster och de va överbokad denna gång sjukt.. sen så kom elli fram till miig mitt i allt och sa att dom som är i köket (också 1or) hade tagit matlagningsvin som man har i maten och supit sig fulla och de såg vi ganska snabbt också sen va de vår tur att äta då däcka en av dom som hade däckat och elli gick fram och kollade mednas jag vikan,matilda,och madde satt och kollade sen kom en lärare fram och då spydde han rakt ut över hela bordet så jävla vidrigt. då fick resten också veta vad som hade hänt... dom bara skratta åt de..  
sen hade den andra däckat på toan sen hade hon ramlat ner för en trappa och sen däckat inne i ett omklädningsrum asså hon såg död..
så alla hade juh fått reda på de nu så lärarna ringde ambulansen för hon behövdes magpumpas så hon fick åka te akuten medans stog vi och kollade på och snackade om hur idiotisk man får vara.. seriöst super sig full på sin skola vad faaan? bara för dom har kök ska man faan inte börja supa sig full de är sjukt vet inte hur jag ska förklara men man kan juh säga att dom snor spriten från skolan bara för att vi går på hotell& resturang behöver man juh inte sno sprit? aah de va typ min dag.. och ja dom vart avstängda.. visst jag festar också men skulle aldrig kunna göra nått sånt här de är sjukt.. VAD TYCKER NI ? kisses!





Kommentarer
Postat av: Kate

Sv: Javisst! Fast det är ju inte slut än! Har du haft en fin fredag? :)

2010-09-24 @ 19:13:07
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: Alexandra ♥

Kolla om det blev just du som vann "dagens blogg"

2010-09-24 @ 19:18:20
URL: http://roock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0