SORRY BABES!



Förlååååt älsklingaar för mig superdåliga uppdatering! Men har verkligen inte haft tid och blogga, och ska jag vara ärlig så har jag faktiskt glömt bort er.. Nej klart jag inte har!!

Men jag skäms över min urdåliga uppdate, verkligen ska skärpa mig! sitter iallfalla hemma hos min mormor nu där jag ska sova inatt eftersom jag inte ville sova själv hemma hehe kollar iallafall på lite tv ska strax göra mig vaniljglass med chockladsås sen blir det duschen och sova ska upp 5 imorgon för praktiken hoppas att ni har haft en grym onsdag babes btw körde på utan löshår idag vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, verkligen!

Dagens planer har bara varit skola, var också upp på stan och hemma hos en vän! :D

Ska du göra något roligt i veckan? <3

2011-12-14 @ 21:20:03
URL: http://yetzie.blogg.se/
Postat av: Anna T

sv: Imorrn blir det videofy:mes julfest :D.

Sj?

2011-12-14 @ 21:34:43
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0