GOD MORGON.

 
Godmorgon Hjärtan. Vaknade med en positiv känsla i hela kroppen trots allt som hände igår. Men det är nog tack vare er som jag kan vakna med ett leénde på läpparna. Men insåg att jag kanske behöver städa mitt rum..?menemn har inte tid med det just nu.. mamma kom precis in med en kopp te som jag sitter och dricker och ska strax ta och börja fixa mig inför skolan då jag har ett prov idag som jag verkligen hoppas går bra.
 
¨så måste skynda mig lite nu men tänkte bara skriva ett litet morgoninlägg till er kära läsare och önska er en fin Torsdag så hörs vi under dagen nu blir det sminkning, fixa håret och välja kläder sen gå mot bilen och köra till skolan Puss/S

Kommentarer
Postat av: SAGA LINNES

Godmorgon! :)

2013-03-21 @ 10:52:58
URL: http://sagalinnes.blogg.se
Postat av: Elin

Hej, vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2013-03-21 @ 10:55:13
URL: http://www.horns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0