Godmorgon. ♥

 
God Morgon. sovit gott? Jag har sovit som en stock. Vet inte vad det är med mig, om det kanske är min pollenmedicin, men jag är så jääääkla trött hela tiden. håller nog på att bli sjuk kanske? Så blev ingen praktik för min del denna morgon mår inte på topp så.. Vaknade iallafall upp till ett strålade Norrtälje med blå himmel och sol underbart.
 
Så har gjort mig en stor kopp te och lite frukt som jag tänkte försöka få i mig medans jag skriver ett morgoninlägg till er. :) Tänkte även försöka att spendera dagen i solen och försöka få lite färg iallafall, men hoppas ni får en strålande dag med värme och sol så hörs vi senare ska vila en stund till nu  KRAM/S

Kommentarer
Postat av: Celine

- Jajamen :D Har du?

2013-05-16 @ 17:02:49
URL: http://celinelf.blogg.se
Postat av: Ellinor

SV: Såå härligt med solsken! :D

Nja ja försov mig så blev lite jobbigt morgon :/ Själv? :)

2013-05-16 @ 17:49:16
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0