MONDAY MORNING!

 
Godmorgon Hjärtan. Ännu en morgon med Sol i Norrtälje. Hur mår ni idag? :)Jag mår bra. Vaknade av att klockan ringde halv sju och var ovanligt pigg. Men nu står jag  i köket med min bärabara samtidigt som jag har gjort mig en god frukost som jag ska njuta av innan det bär av mot pratiken. bara tre veckor kvar nu så skönt...
 
Så tänkte bara ösnka er en fin och solig morgon kära läsare så hörs vi när jag slutar. har även på mig min älskade långklänning idag som jag köpte förra veckan i Täby C love it.:) Men nu måste jag skynda mig, ha en fortsatt trevlig morgon så hörs vi senare, KRAM/S

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Jag var i Norrtälje i fredags :) Bor du där?

2013-05-13 @ 15:13:38
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0